Проблеми підвищення енергоефективності, викликані дефіцитом
енергоресурсів і прагненням до поліпшення екологічних показників суднових
енергетичних установок (СЕУ) комбінованими пропульсивними комплексами
(КПК), лежать в основі вимог, встановлених Міжнародною морською
організацією (International Maritime Organization) в Додатку VI до Міжнародної
конвенції по запобіганню забруднення з суден (МАРПОЛ) (англ. International
Convention for the Prevention of Pollution from Ships – MARPOL 73/78) щодо
конструктивного індексу (коефіцієнту) енергоефективності (ККЕЕ) (англ.
Energy Efficiency Design Index – EEDI) та експлуатаційного коефіцієнту
енергоефективності (EКЕЕ) (англ. Energy Efficiency Operational Index – EEOI) у
рамках розробки і виконання плану управління енергоефективністю судна
(ПУЕЕС) (англ. Ship Energy Efficiency Management Plan – SEEMP) в процесі
підвищення ефективності функціонування та експлуатації.
Дослідження, розробка і прогнозування методів удосконалення
експлуатаційних характеристик таких СЕУ КПК, підвищення ефективності
контролю їхнього технічного стану, встановлення закономірностей змінювання
параметрів технічного стану в процесі експлуатації, впровадження методів і
засобів діагностування та прогнозування технічного стану, що забезпечують
високу ефективність використання і надійність роботи СЕУ КПК є
актуальними проблемами у галузі розвитку транспорту, транспортних
технологій і відповідної інфраструктури.
- Викладач: Віталій Віталійович Будашко (в)
- Викладач: Сергій Федорович Самонов (в)